Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

nybadade...

Publicerad 2012-11-02 12:28:11 i Dagbok,

Och trötta ! Badhuset har en tendens att ta musten ur hela familjen :) bra då kan vi vila lite nu när regnet öser ner utanför !
De gick fantastiskt bra att ha med småbarnen , de är första gången jag åker ensam med alla tre och då är de ju skönt att de blir en bra upplevelse annars hade jag inte gjort om det på ett tag ;) Nu känns det som ett perfekt fredagsnöje att ha framför sig under höst och vinter. De fredagar jag kan va ledig då förstås !
 
Nu ska jag koka lite livets brygd och slappa i soffan under filten med Mathias medan bojsan sover , Robin ser man knappt röken av längre , de spelas och skypas med kompisarna en del nu kan jag säga . Då känns de ju extra skönt att han vart med och badat så jag kan med ro låta han hållas ;)
 
Fredagscitatet :Livet handlar inte om att vänta på att stormen ska passera, utan om att lära sig att dansa i regnet. ~ Vivian Greene
 
 
Lilla hen Charlie Bojsan... David och Ida passade barnen en förmiddag och detta blev resultatet :) jag har ju alltid velat ha en liten flicka så varför inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela