Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

japp japp.. hepp hepp

Publicerad 2012-11-01 08:25:00 i Dagbok,

Japp igår natt slog maginfluensan till på smullestigen , Mathias kräktes och hade hög feber hela dagfen igår .. Nu gar han i kräkts på 24 tim och febern verkar borta .. Men han är trött den stackarn .
Nu hoppas vi att ingen annan åker på det , Han höll sig i sängen på övervåningen nästan hela dagen och där ligger han ännu och pustar ut efter pärsen :)
Han ville ju trots nästan 40 ggr klä ut sig på halloween så han sminkades till skelett och drog på sig dräkten . En timme orkade han stå och kolla på alla barn som knackade på sen gav han upp !
 
Charlie var superman och delade glatt ut godis till alla som ville ha :))) Robin gick utklädd till äcklet i scream och bankade dörrar i mååånga timmar med polarna :)
 
hepp hepp dags å städa , sanera och tvätta !
Min fina man va hemma med barnen igår så jag får vara hemma nu ... men jag har grym tentaångest då mitt arbete ska vara inne om en vecka och nu försvann några dagar i skolan och hemma så jag får sitta i helgen :(( men men de kunde vart värre !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela