Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

halloj!

Publicerad 2012-11-26 08:52:56 i Dagbok,

Nu va de dåligt ett tag igen och det betyder att de vart fullt upp :) sluttampen på skolan med flera examinerande uppgifter och en hel del jobb har stått på agendan de senaste två veckorna. Men jag klagar inte jag gillar att ha å göra.
I helgen va jag och firade Mariellan som hade slagit på stort och hyrt lokal . De blev en blöööt fest för många , men jag kände mig lagom hela kvällen. Skönt för jag har verkligen svårt att hålla mig lagom, när jag går ut så tror jag att jag tål lika mycket som jag gjorde förr innan barnen och det gör jag inte ! haha men denna gången gick det och jag mådde helt okej igår, lite trött bara...
De va verkligen kul att få hänga med Madde innan och göra sig vacker och sen träffa alla godingar som jag saknat från the Hoods dolanda city ! En del verkade ha saknat mig med och va väldigt kramgoa ! roligt :))))  Och snart e det juletider , lussetåg, bak och mys !
Jag gillar verkligen höst och vinter så länge det inte blir för kallt, gråväder deppar inte mig det höjer mig ! Jag gillar sommaren oxå men med sommaren kommer också pressen att göra saker hela tiden , stranden, grillkvällar, semestra med barnen, utflykter, greja med huset osv osv ...
På hösten kan med gott samvete krypa under filten och försvinna i böckernas värld, gå och småpula hemma men ändå bryta med middagar och ett glas vin med vänner såååå mina goa bloggvänner hösten is da shit ;)) men jag gillar alla årstider faktiskt...
 
nån som har några roliga julplaner ? resor och sånt snack undanbedes för jag kan INTE glädjas för er jag bara avundar er !! jävla skit varför kan alla andra och inte vi resa två gånger om året ?? jag gillar inte att höra någons reseplaner EVER !!
 
Förjävligt egentligen .....
 
okej gott folk keep up the good work och så ses vi snart peace , love & understanding
 
 
my precious !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela