Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

vab..

Publicerad 2012-12-17 11:34:46 i Dagbok,

Jag tänkte inte klaga över att jag INTE kan gå på dagens föreläsningar och jag ska bespara er hur jobbigt det känns!!
 
Jag måste gilla läget och tänkte baka ikväll istället, baka och slå in paket.... och hoppas på att imorgon kan bli en pluggdag ..
 
jag har hämtat inspiration från Frida och nätet
 
det blir : oreopops, pepparkakscupcakes och knäck :)) ska ha med mig till lilla julafton och stora tänkte jag, nu gosar jag med liten Charlie som har lite feber och precis slog en bakåtkullerbytta nerför tripptrappstolen !! herre vad rädda vi var !! men de gick bra ..
Mathias ville absolut inte gå till förskolan idag när Charlie va sjuk så han är hemma oxå, men imorgon måste de bli dagis för iallafall Mathias...
 
 
bjuder på en härlig sommarbild, en favoritbild med mina goa vänner !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela