Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

god morgon

Publicerad 2011-03-13 07:56:03 i Dagbok,

ÅÅ vad jag sovit gott i två nätter nu , tidig sängdags gör susen :) dock har jag vankat en stund vid 5 -tiden för ryggen och benet är stela då.

Idag ska min smink o fix hörna bli klar , är taggad till tusen att åka till Ikea idag och handla lite småting såsom ljus och spegel...

Frida var här igår och hjälpte mig möblera om så nu känns de som ett nytt hus :) I like !  Idag kommer stora killen hem och ett besök på brandstationen väntar , en vän jobbar där så vi ska prova brandbilen och kolla läget ! succè blir de med all säkerhet !



finbesök för ett tag sen ,alla barnens favorit Robban :)

Tidigt imorse hörde jag de två små var vakna och de delar ju rum så de busades för fullt och skrattades :) mysigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela