Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

en i timmen ..

Publicerad 2011-03-23 15:04:48 i Dagbok,

Mitt ett kort i timmen gick bra , de var en succe men senare den dagen kom en fruktansvärd rygg-benvärk ...sviter efter ryggskottet ? de har hållt i sig nu ett tag så lusten har trytit då jag inte kan stå vid datan en längre stumd :( men ikväll ska jag göra ett försök :)

Åååå har sökt till skolan nu ...pirr pirr , kommer dröja innan svar men jag är så laddad ! kommer bli vansinnigt besviken om jag inte kommer in :(
sökte psykologi i första hand och de känns så rätt !

Mycket roligt är på gång nu .. på fredag firas finaste Madde som fyller trettio , den 9 ska vi ha tjejkväll med utgång till baden , 13 april fyller en goding 1 år !!
Och den 15 april drar vi på dagstur till Danmark med fam Thylen och alla barn :)))

Våren är här och de ska njutas ! vi går inte ens in efter dagis nu när de är fint utan håller oss ute en timma extra , och snart kan man vara ute så nlänge man orkar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela