Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

lilla goding

Publicerad 2011-01-13 07:00:18 i Dagbok,

Ja de går sådär för min lilla goding på förskolan just nu . Igår hade han också vart ledsen en del under dagen och när jag kom såg jag hans lilla ansikte lysa upp genom fönstret och när jag kom in va han alldles ifrån sig.Han grät stora lille skutt-tårar av ren lättnad att jag kom :(
Han har inte haft nån sån här period inte ens i början så de gör lite ont i mammahjärtat... Han har vart ledig länge och de är nya lokaler så de släpper nog snart ...men ändå :(

Idag blir de ett års-kalas för Vincent och sen kommer Johan hem idag med ! bra dag idag ! Hoppas jag hinner (läs:orkar) ta en tur med snabeldraken också .

Imorgon då jäklar blir de åka av ! mellanstadiedisco !! tjoho!

snygging nyår 2010/2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela