Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Livet nu ..

Publicerad 2010-11-30 18:30:32 i Dagbok,

För ett år sedan började Johan jobba i norge , och livet som vi mindes de va ett minne blott på gott och ont . De onda är ju såklart att jag blev ensam med två under två ... men de gick , med en positiv inställning så ( jaja den dalade ofta ;) men när jag ser tillbaka på de första tre månaderna efter Charlie kom så vette tusan ... asså de va galet ! galnare än jag trodde ( såklart ).

Men nu livet med en snart två och ett halvt åring och en åtta-månaders är heeelt annorlunda.. Charlie sover ganska gott lägger sig i tid och Mathias han gillar läget :)
Visst jag har inte glömt Robin ... en klippa har han varit , hjälpt till passat , tröstat och stått ut med en galen mamma som kämpar frenetiskt med att få in nån sorts balans i livet ... rutiner som jag älskar , kräver och behöver !
Han har fått sin mammatid på kvällen med en utsalgen mamma att gossa med ;)

Johan kommer ju såklart hem på helgerna men i vardagen är jag on my own .. och nu är de bara 8 månader kvar på detta livet och de känns ?? SKÖNT!!!!!!!!!!!!! 
Dags att var nån annan än mamma , fru ... dags att vara jag ( är ganska bra på de ) dags att få uppfylla drömma ... men nu låter de ju som ja ska överge de små liven men nej jag ska bara försöka läsa vidare ... hoppas stenhårt att ja kommer in :))




bytt frisyr har jag gjort ... detta är iofs ett gammalt kort men de nyaste jag har ;) är mörk nu och mindre trimmad ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela