Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Ängel ?

Publicerad 2010-12-03 06:49:19 i Dagbok,

Idag fick jag en lite gåva av min Frida , en Ängel .. sååå fin och jag blev så glad ! Känns som om hon tycker att jag är hennes ängel :) och då känns de sådär alldeles luddigt och gott på insidan !

Apropå vänskap så är det den enda relationen som man alltid väljer ... sin familj kan man inte välja , sin partner väljer man i ett skede men den relationen måste man jobba på oftast den är inte alltid så lätt , man väljer ju inte heller sina barn men de brukar man var rätt nöjd med ;)
Men en vän väljer man ofta på ett annat sätt ....fattar ni ??? är jag snurrig ?? Man ställer upp för att man vill inte för att man måste , man agerar bollplank, fyllekompis, relationsexpert och den outsinliga källan av barnprat såklart... Jag älskar mina vänner inte för att jag måste utan för att jag VILL !!

Denna fick jag .. köpt hos  moyadesign

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-12-03 10:28:39

Så fin den var!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela