Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

gaaah ...

Publicerad 2009-09-07 12:10:58 i Dagbok,

Halloj alla fina !

Idag har de vart premiär på sångstunden igen och nu har jag en lite mera rörlig sak så de är lite mera fart :) men han förstår ju oxå mera så de är riktigt roligt att se han .
Min falska ischias vill inte ge med sig ... två nätterr på raken har jag vaknat vid tre av otroliga pulserande smärtor längs benet ... har inte kunnat sova och tom fällt en å annan tår över de onda.
Jag va hos en naprapat för en vecka sedan som gav mig en massa övningar som inte gjort nån nytta så idag ska jag till en annan för att se vad han kan göra .
Jag vägrar ha såhär ont på våran bröllopsresa!!!!

Näää nu bär de snart iväg till bibblan och låna lite böcker åt barnen o mig till resan..

Kommentarer

Postat av: fru korn

Publicerad 2009-09-08 07:52:11

GODMORGON!!!!!:)Ska du inte vända dig till vårdcentralen? jag vet inte vad dom kan göra men du ska inte gå och ha ont, ni reser ju snart. kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 13:17:37

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

Postat av: ida

Publicerad 2009-09-20 13:54:25

weeeiiihooo! Idag är ingen vanlig dag, för idag kommer familjen Andreasson hem!!! Längtar efter er!

Postat av: ida

Publicerad 2009-09-30 14:42:30

BLOGGA DÅ :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela