Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

så dålig men ändå :)

Publicerad 2009-10-02 11:37:02 i Dagbok,

Jjajajajaja jag vet ... bara komma sådär och sen bara försvinna sådär :) kanske de fortfarande finns någon hoppfull själ kvar som kollar in min blogg emellanåt ? Annars får de bli min personliga dagbok :)
Jag startade ju denna här bloggen när jag va i början av min graviditet med M ... under denna tiden har de hänt mycket .
Lilla M såg dagens ljus den 21 juli , vi flyttade till hälle , vi har gift oss och jag har funnit vänner för livet här uppe :) sådana som tar en för vad man är både på gott och ont ...

Tänkte vi skulle spinna på där vi började ?? ytterligare en liten knodd ska få komma till de Andreassonska /Johanssonska hemmet .
I mitten / slutet av april ska vi få den stora glädjen att få mysa med en bebis igen. En massa låtsas-mostrar ska få gosa bebis igen och ja då förstås . Robin ska få bli storebror igen och han är mycket stolt ... precis som pappan i huset förstås.
Dock kom han på häromdagen att de kommer tröja ca 3-4 år innan han får sovmorgon igen ( de är väl runt den åldern de börjar kika på morgontv de små liven och man själv kan få dra sig en timme ? )

Tycker att de är alldles för tidigt att börja med de traditionella mag -bilderna då magen just nu känns mer som en degklump än en bebismage .
Men snart så !!
Har oxå köpt en ny kamera så lite bilder kan jag bjuda på !!


Mathias drygt 14 månader


Johans nya stolthet


Robin roar sjuk lillebror

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-10-02 12:17:21

Oj vilken snygg tatuering han gjort!!! thumbs up



Ses i morgon älsklingen! puss

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-02 12:47:42

Blir tårögd bara jag tänker på en liten bäbis i ert hem. Oj vad vi ska gosa!! :)



Kram på dig.

Postat av: ida

Publicerad 2009-10-02 16:32:07

Fan vad snygg den var! speciellt skallen!



Jag tror jag älskar Johan.... :-)

Postat av: L

Publicerad 2009-10-02 16:53:23

Åhhh vad underbart med en liten knodd till =) Det kommer bli supermysigt!! Ser fram emot magbilder med =) Och sist, men absolut inte minst... GRYMT LÄCKER tattuering ;) löööv it!!



Kramen.

Postat av: fru korn

Publicerad 2009-10-02 19:53:44

hej grannen!kul att du börjat skriva igen, jag kanske inte ska säga något.... jag skriver ju inget själv bara läser andras bloggar:)Bebisen i magen längtar vi efter. Ha en bra dag på jobbet imorgon. kram

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2009-10-02 20:41:33

Jätte grattis till knodden i magen =)



Kram från mig och Elias

Postat av: Harry

Publicerad 2009-10-02 21:42:56

Grattis till Bebisen....ser framemot att följa din mage här på bloggen =)

Postat av: Erica Källgren

Publicerad 2009-10-18 08:44:43

Hej! Jisses va Mathias är lik Johan! =) Jag har ju tyvärr inte sett honom i verkligheten, men det hoppas jag få göra nån dag!

Kram Erica (Johans barndomsvän..)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela