Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

ola..

Publicerad 2009-03-31 09:06:41 i Dagbok,

Jösses va trött jag är , av ingen anledning alls ... har fått sova ostört större delen av natten ju . En liten anledning kan ju vara att jag satt uppe relativt sen (för att vara mig) o kollade på flera avsnitt av greys;)
Ska till Lisa på fika hos Lisa om en stund så jag hoppas att promenaden dit piggar upp. Vad ska ni göra idag ?? Jag tror att de blir en sväng till torp när J har kommit från jobbet för att ställa in R s klockarmband o köpa en ny boll . Tydligen e den väck den han köpte för ett tag sen . Slarvigare unge får man leta efter och jag vet att jag kanaske inte ska köpa en ny boll direkt så han får lära sig att ta hand om sina saker men fotboll är ju hans liv ;) känns lite för taskigt att han inte har en boll att spela med.
Han är slarvig min Robin trots mina idoga försök att proppa i han att man inte bara kan köpa nytt så fort man tappar bort . Hans cykel o spark står oftast vind för våg så vem som helst kan ta dom efter han kommit in för dagen , han glömmer grejer i skolan jämt . Jag va där o kollade häromdagen och fick med mig hem 2 par utebyxor 2 mössor 2 vantar o 1 tjocktröja !!
Förra veckan slarvade han bort sin nya utejacka och för ett par veckor sen kom han hem med en gympasko !! phuuuu vad gör man ??

Dessa killar !

nog om de ... Johan ska åka o köpa Lips idag och igår började vi planera lite för middagen här med drinkar o mat o diverse annat skoj ;)
Ska bli så roligt med en barnfri kväll i goda vänners lag och lite alkohol o lips ... kan de bli bättre ? Hra precis tömt kameran så jag ska se om de finns nåt fint att visa ..


han är verkligen fotoqenic Robin


kompisar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela