Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

lite lessen bara..

Publicerad 2009-03-02 10:43:48 i Dagbok,

Ååå de känns så jobbigt att var handikappad nu , jag har inte sett folk på massa dagar och då blir man ju lite smått lessen...
Skulle gått med till Lisa idag för att fira lille Elias men jag kan inte , ryggen vill mig inte väl. de går iallafall fint att ta hand om barnen förutom på morgonen då jag är extra stel . J är ledig och är nu o storhandlar ... skööönt . Om ryggen tillåter ska vi alla ut till torp senare för diverse inköp.
Rensade ur R s garderob på allt som va för litet igår (snacka om å ha tråkigt när man gör sånt FRIVILLIGT) så nu vet jag va som ska inhandlas inför våren ... de behövs inte mycket men ett par gympisar och en vårjacka till å börja med... Nu ska jag bara ta tag i M s byrå med så jag kan handla vårkläder till han ... han växer ju lite mer än R om man säger så ... eller har de förbigått någon att M är en TJOCKIS ... en mycket fin tjockis.

Så jag hoppas att Frida vill ha över mig på en kaffe senare så jag iallafall får komma över gatan en timme idag ... måste skaffa mig en hobby !!!

jag vecka 41

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-02 12:55:48

Åhh sicken vacker bild!! Du är oerhört vacker min vän!! Stackarsdig som har så ont. Lider med dig... =( Varma kramar L.

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-03-02 14:22:10

Åååh vilket härligt kort gumman, minns det som igår och härligt var det ju INTE för nån av oss i v.41 s Men det ser ut så på bilden iallafall :0))) Hoppas ryggen blir bättre snart! Puss

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2009-03-02 14:52:23

Såå härligt de ser ut att vara. Inte för att de va kul att gå över tiden. Men iaf.



Hoppas ryggen blir bättre snart.

Kram

Postat av: ida

Publicerad 2009-03-02 20:31:04

hej älskling!!!



Vilken härlig bild!!!



Nu får vi ses snart!! Nu e vi upp-packade å klara... SKÖÖÖÖÖÖÖNT!



Dumma rygg då!!!! Krya på dej. puss

Postat av: suss

Publicerad 2009-03-03 07:14:44

det var mig en enveten rygg du har! tycker att den ska ge sig nu...

kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela