Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Frisk o kry !!

Publicerad 2009-03-11 09:31:51 i Dagbok,

Trots att både M o J har haft magsjuka så är jag minsann frisk å kry !! härligt härligt ... känner inte en tillstymmelse till sjukdom .
Eftersom de är över 48 tim sen M visade nått symptom så avbokar jag inte fototiden idag utan vi går !! ska bli roligt ! hur kommer han att reagera liksom??
Annars får jag nog gå här o lomma idag ;) de är inte många som vill träffa mig just nu ...förståligt iofs, iallafall så tänkte jag också prova på kyrkans barntimma imorgon ... kanske M gillar det ?? de tror jag en massa sång brukar va poppis... Inatt har jag sovit i R s säng så J har fått sova ensam :) han har ju inte mått dåligt sen igår men ändå !! vem vill ha magsjuka !! Sen tror jag också att Johan är lite känslig , de räcker att någon nämner ordet magsjuka så blir han dålig ;) så han va nog inställd på att bli sjuk ... såna e dom killarna. mesar !!

Kommentarer

Postat av: suss

Publicerad 2009-03-11 09:53:00

Det ska nog gå att ordna vet du! Nästa vecka kanske? Det hade varit kul och få träffa dig och lilleman! Vad fin header du har gjort! Kram på dig!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-03-11 09:59:13

Ja visst är de veka våra små pojkar, tur att det inte är de som ska föda barn för då hade det nog inte blivit så värst mycket av det hela! När jag var sjuk så kände sig N "konstig i magen" och var tvungen att vila han med hahaha Idag kommer pappa hit, ska bli mysigt!! Du lägger väl ut bilderna som ni tar på M så vi får se?? Kramkram

Postat av: Angelica Karlsson

Publicerad 2009-03-11 12:05:46

Skönt att det är bättre,inte kul med sjuka barn,inte me gubbar heller för den delen.Hoppas det går bra på fotograferingen.

XOXO

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2009-03-11 14:58:58

Då ses vi i morgon. Ska också dit en sväng och se om de e nåt att ha.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela