Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

de va de värsta..

Publicerad 2009-06-10 09:05:14 i Dagbok,

Va längesedan de va jag bloggade . Jag är imponerad över att vissa fortfarande orkar kika in . De har vart en hel del med planeringen inför bröllopet .
Jag orkar inte uppdatera allt som hänt men jag kan säga att veckan bestått utav , dans och sång på lyckorna brygga med en rejäl baksmälla som följd, liten kille som kör med allt ifrån storebror till grannar och en stor kille som gjorde 4 mål på sin match förra söndagen !!

Jag får bättra mig på uppdateringarna så jag kommer åter senare !!

förresten ... prisa gud skatteåterbäringen är här !!

Kommentarer

Postat av: suss

Publicerad 2009-06-10 10:33:30

Ja, halleluja för den!! Ska sätta sprätt på en del idag hihi.

Kram på dig

Postat av: ida

Publicerad 2009-06-10 15:07:34

haha.. J det var nice med skatteåterbäringen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela