Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Bloody Sunday..

Publicerad 2009-06-21 10:14:22 i Dagbok,

Då va de söndag och dags för stooorhandling . Nu när de är sommalov måste man ju köpa extra mycket då båda barnen e hemma och ska ha lunch och middag...
Johan ska på Ac/Dc idag... mycket roligt kan ja tro , egentligen skulle jag vart med men jag gillar ju inte dom så vi sålde min biljett till grannen ... sååå går jag ju på madonna 9 augusti istället !! dagen efter bröllopet :))

Vad gör ni denna fina dag ??

Lillkillen har fått lite annorlunda rutiner nu när han vart lite krasslig ocg de håller i sig ... somnar halv sju och vaknar mellan sju och åtta ... me like...
Idag kommer storkillen. Som jag saknat han denna veckan!!

Kommentarer

Postat av: Billy

Publicerad 2009-06-22 19:49:51

shaiit! va avis jag blir...vill oxå gå på madonna. de hade vart de ultimata liksom. då har jag både legat me henne å sett henne spela live!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela