Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Uscha..

Publicerad 2009-01-10 16:33:04 i Dagbok,

Idag har vart världens tristaste dag !! har verkligen haft urtråkigt.... alla andra har ju män som är hemma på helgen så dom vill man ju inte störa direkt ;)
Har haft nada att göra och ingen att leka med , jag e lite beroende av att träffa nån varje dag iallafall... ajaa de är inget vidare synd om mig iallafall jag har ju R och M ... R har dock spenderat större delen av denna dagen hos Linnea och Alice. Först va de ju fotbollsträningen förstås !! de viktigaste på heeeela veckan. H är kommer lite bilder här hemifrån , vi fick upp orden igår men de ska vara kort och grejer runt om så de är inte färdigt alls !!








ovanför soffan

De ser ju lite tomt ut ännu men de kommer bli så najs när de eklart... stilrent men mysigt hoppas jag på .

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-10 18:30:26

Snart har jag nog inte heller nån man hemma på helgerna när matcher och sånt drar igång! så då kan vi umgås jämt ju!! Weeei!

Usch.. var alldeles för längesen vi sågs! Måste bättra mig!!



Men du!! Fasiken vad fint det blev! Har aldrig sett såna där ord man kan sätta upp på väggen!! Jättefint å stilrent!

Snyggt snyggt!

Postat av: frida

Publicerad 2009-01-10 19:43:16

MEN vad fint det blev!! Kommer att bi kanonsnyggt när allt är uppe och klart. Tycker redan att det ser rätt färdigt ut. Jag har inte hunnit upp idag men imorgon kanske? Har du planer? En kopp kanske vi kan klämma in. ;-) Robin är en mysig kille. Vi gillar honom allihopa.

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-01-10 19:51:22

Superfint!!!! Man måste ha tråkigt ibland för att uppskatta när man har roligt ;0) Snusförnuftigt men faktiskt lite sant...



Sitter själv hemma men har haft en mysig dag så jag dör inte :0) Roligare dagar kommer vännen! Kram

Postat av: Malle

Publicerad 2009-01-10 22:18:01

Vaddå du fick ju träffa mig och Fia på ica en stund....det måste ju ha gjort din dag?! :D

Ser skitbra ut med texten! puss

Postat av: marre

Publicerad 2009-01-10 22:44:20

det blev skit fint ju... kram

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-10 22:51:37

Helt otroligt fint!! Älskar det!! Kram kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela