Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

hur ska de gå till?

Publicerad 2009-01-07 13:59:31 i Dagbok,

hur ska jag kunna spotta ur mig 10 inlägg just idag ?? idag när jag inte ens ska fika med någon ? de är sjukt lugnt här hemma ... M går i sin gåstol ... R sitter under filten i soffan o myser och jag ja jag bloggar ja ..... hehe.... Ser precis att M får ett frispel i gåstolen han bara hoppar o hoppar och ser väldigt nöjd ut .... ser ut som han säger " gud va skönt att vi bara är hemma idag mami "
Så är de nog inte förstås de kanske är mami som tycker de är gott att skrota runt i mysbrallor och okammat hår !! nää nu ska jag skala apelsin till min bortskämde son ! ;))

Ida kom förbi !
Madde klart vi ska fika på fredag vi hörs om tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela