Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

herregud...

Publicerad 2009-01-21 18:08:26 i Dagbok,

Idag är verkligen ingen vanlig dag för idag är de inte bara Fridas födelsedag ... min lille prins fyller ju 6 månader idag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hipp hipp min vackra ljuvliga underbart uttömmande kille.




tänk vad fort de har gått .... de va ju inte längesedan jag gick å vanka å väntade.
Tack min fina kille för den härliga resa du tagit mig på , när jag  tror att jag inte kan älska dig mer än jag gör då tittar du på mig med dina varma mjuka ögon och mitt hjärta slår volter !! Du och din storebror är mitt allt ....

Kommentarer

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2009-01-22 07:05:11

Finaste Mathias!! Grattis på din halvårsdag i efterskott. :-)



Har du sett din sons kommentar på Linnéas sida? haha Han är för rolig den killen....



Kram på dig!

Postat av: A

Publicerad 2009-01-30 15:10:38

Vad fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela