Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

förnyelse

Publicerad 2009-01-07 11:53:19 i Dagbok,

är på gång här hemma som jag sa ... nu har jag röjt de som går , resten får J hjälpa mig med senare ...de nya matsalsbordet ska upp osv.
Men här har jag tagit lite bilder på de nya jag köpte från Ikea ... romantiskt och modernt är temat nu..


nya spetsgardiner och mysiga lampor... försöker få in lite lantligt romatiskt i de moderna och jag bara älskar spetsgardiner


kristallkronan som ska upp över matsalsmöblerna


hallförvaring


mera hallförvaring

detta kommer bli strålande när de kommer på plats allting ... och självklart när väggen är väck så kommer allt till sin absoluta rätt !!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-01-07 18:53:19

Kommer att bli jätte fint! oxå sugen på att göra om här, men jag tänkte vänta tills sommaren.. konsten är att inte vara hemma när det e ljust.. då ser man inte de där trista.. ;)kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela