Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

sportlov..

Publicerad 2009-02-16 15:42:26 i Dagbok,

Då va sportlovet här med snö och fika i backen ... skickade med R goda muffins ut som de kunde ha när de åkte pulka . Tidigare på dagen har han vart på fotbollslek eller vad man ska kalla de .. ett bra initiativ så även de barn som inte går på fritids får nåt roligt att göra på loven.
Nu är de två timmar om dagen tills torsdag sen är de en minicup.... roligt roligt .
Imorgon bär de av till den stora staden Göteborg för lek på lek o buslandet !! Jag och Frida knökar in oss i bilen med de stora barnen och sätter kursen på backaplan..

Vad gör ni då??

Vad SJUKT ont jag har i armen efter att vi spelade Wii hos Angela o Peter ... snacka om otränad. Vi hade de så mysigt .. åt god tre rätters-middag och kollade festivalen ... M va som ett ljus hela kvällen innan han däckade sött i resesängen . Underbara fina lilla du ...
Jag körde så vi åkte hem vid tolvsnåret. Kan ju säga att J va lite bakis dagen efter ... jag bjuder på den då jag inte vart ett dugg bättre de sista , snarare sämre då jag inte har kunnat gå utan att de snurrar osv..

Fick precis springa ut o hämta barnen då Johan hade kört förbi dom i hällebacken!! Där får dom inte vara .... dessa ungar fattar dom inte att även om dom är duktiga på att kolla bilar så är de halt ute... bilarna kan köra åt helskotta.
Aja nu är han på sitt rum om han är snäll nu kan han få gå över till tjejerna om en stund .

Happy Måndag alla

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-17 12:16:56

R åkte precis till T i gbg, för att spendera veckan med honom. Även dom har planerat en tur till Lek och bus så ni kanske ses?! Hoppas att Ni får ett toppenlov =) Kramar L.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela