Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

lugnet råder..

Publicerad 2009-02-28 14:38:31 i Dagbok,

Ja de är fortfarande väldigt lugnt här hemma , J jobbar och M är fortfarande dålig, dock har han bara 38 grader idag och är snäppet piggare så de går allt åt rätt håll , lider med honom när han är så dålig att han inte ens orkar grina ordentligt . Lillplutten min.
Idag harvi vart ute å gått en timma jag och Frida jag tycker att vi är sååå duktiga som i snart två månader har gått ca 4 ggr i veckan !! Men vi har ju kommit fram till att de är dags att öka tempot , vi pratar och går så de blir kanske inte världens mest effektiva träningen men nu har vi övat upp flåset så nu blir de raskare prommisar av ! Sen har jag ätit mysfrukost med J och städat lite .
M har ju velat sova på mig så de har inte blivit mycket gjort men idag har han orkat leka lite så då passade vi på att greja lite.
Vid tolv åkte J och nu sover lillen igen ... ute trots lite feber men han har ju aldrig sovit nån annanstans på dagen så han har svårt att komma till ro i sin säng dagtid . På bvc så sa dom att det inget gör att lägga dom ute om febern inte är skyhög ... frisk luft är bra och bara de är ordentligt klädda så är de helt okej .

Imorgon hoppas jag att han e såpass bra så att jag kan åka en sväng till torp på förmiddagen och shoppa present till Elias som fyller ett år på måndag ... jisses va fort de går .
Sen ska jag hämta min stora kille och jag hoppas att han vill mysa lite med mig ;) tvek ... han vill nog ut o leka med en gång :)
Meen bara att ha han här hos mig är härligt ...

Eftersom vår familjetid har fått stå åt sidan de sista då J jobbat så mycket så ska vi ha en mysdag nästa fredag ... med R och utan M... middag och bio är de bestämt !! ska bli så mysigt att äta god mat och bara umgås. Jag har massa filmer jag vill se nu .. benjamin button , män som hatar kvinnor , Australia men då vi ska ha med R så får de nog bli bedtime stories eller yesman... jag struntar i vilket bara jag får komma ut !!


De är inte lätt att vara sjuk...


men att bli nerbäddat i soffan e ju härligt iofs...


man somnar så lätt då .... kolla in låren


men mammas famn är ändå bäst...

Kommentarer

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2009-02-28 14:46:38

Stackars liten!

Men han är så söt så det inte är klokt. Och de låren går inte av för hackor!

Du känn ingen press på att köpa present till E. Han bryr sig inte.;) Ta ni det lugnt imorgon med.



Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela