Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

let it snow...

Publicerad 2009-02-04 20:14:38 i Dagbok,

Hade precis en liten kille som kom in alldeles snöig och med rosor på kinderna !! äntligen snö!! mycket bätre än slask och regn.
Idag va han stor min stooora kille, nog för att han går till o från skolan men de är ju oftast i sällskap ... idag skulle han på fotbollsturnering med fritids halv tre och eftersom han inte går där de veckor han e hos mig så frågade han snällt om han fick vara med ändå ... och de fick han så han gick fram o tebax i e.m själv ...herejösses va tiden går .
Här hemma går de också framåt men jag har som vanligt alldels för stora förväntningar på vad man hinner på en dag ... idag har de gjort ca en tredjedel av golvet ... de är sååå fint !! just nu ligger Johan och lägger golv så de ryker ;)) Johnny har vart här hela dagen och visat och donat så nu tror jag att Johan kan ta de en bit ensam ( snälla Johnny kom när de är dags för avsluten ;))
Snälla rara Frida hyste in oss hela dagen så vi slapp vara hemma när de grejade . Hon bjöd på lunch o grejer ... paj mumma!! Så Elias o Mathias hängde och hade kul som vanligt , Elias körde Mathias i gåstolen ... goa e dom. Elias e så söt för nä han ser M så skrattar han bar och tar på honom länge också ...haha
Jag ska lägga upp bilder så fort de är klart ... mycket roligt förresten att jag har inspirerat andra här med min inredning , har fått en massa positiv feedback ang väggorden , fotoväggen mm tack tack... och ja de är ok att ni apar efter:) näää annars är de intet nytt på västfronten ... vi jobbar på så hårt de går..
Lilla M är inte så liten längre mätte 71cm lång och 10550 g tjock igår på sin halvårskontroll , ett riktigt praktexemplar som läkarn sa !!

näää åter till jobbet... diska städa tvätta laga mat plocko dona o greja !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela