Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

inte de nää...

Publicerad 2009-02-02 22:10:00 i Dagbok,

Då har jag inte hunnit blogga knappt idag heller , men ni ska se att de rättar till sig när mitt liv lugnar ner sig igen .... idag har jag o Johnny rivit golv o flyttat möbler .... eller ja ... mest Johnny ,jag litegrann emellan varven när M har tillåtit eller sovit...
Sen va de dags för middagslagning och nu allra sist har lag tapetserat de som behövdes ... imorgon blir de nog full fart igen !! Robin ska ha Linnea med sig hit för Frida o Jocke ska spana kakel i gbg... vi ska baka äppelpaj med vaniljsås har jag lovat !!
Ska bli mysigt... neee nu ska jag krypa till kojs


snygg mössa eller ? Johan använder den helt seriöst också ...man får ju skämmas

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-02-03 05:52:43

heheh!

Dom e så fina dina killar! Med eller utan mössa ;-)



Tänk, mindre än en månad kvar tills vi bor i Ljungan.... weeiho

Postat av: malin

Publicerad 2009-02-03 06:06:17

hej! och tack för tipset!

fin blogg du med! och vilka söta barn du har! =)

kram malin

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2009-02-03 08:12:49

Haha den mössan är snygg om man jämför med den som Jocke bodde i de första året vi var tillsammans. En blåbärsmössa som jag stickade i slöjden! (Blev förstor och passade utmärkt på J´s huvud. Moget)

Postat av: Malle

Publicerad 2009-02-04 17:17:59

Han ser la för go ut eller!! Pudding

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela