Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

halloj i stugorna !!

Publicerad 2009-02-06 10:42:50 i Dagbok,

Update från infernot !
 ne då de går ganska bra här hemma nu , de mesta är gjort så nu kan vi vara här M o jag... de har vi ju innan oxå men de har vart en hel delsågningar o verktyg nu när de har lagt golvet , men herrejösses va fint de blir !! stort och öppet , precis så som jag vill ha de .
Jag får tacka alla som ställt upp på sitt eget vis denna tiden , först och allra mest Johnny är klart den arge snickaren ;)) skämt åtsido så hade vi ALDRIG kunnat gjort detta utan han , 50 års snickarvana är inte lätt att hitta , han kan allt verkligen !! snickra , riva lägga golv , greja med el och hitta alternativa lösningar a you name it och han fixar det . Tänk om man hade haft en sådan yrkesskicklighet !! Sen är de ju min soulmate Johan som verkligen har gjort de han har kunnat och lärt sig en massa av Johnny , han är numera en fena på att lägga golv:)
Sen har vi ju min moder som så snällt har lånat ut sin man dessa dagar, hon kommer ju oxå hjälpa mig med att organisera allt sen , de är hon grym på !! . Och Frida som hyst oss en massa med mat , fika och sällskap ! Tack tack alla !!
Nu är de inte klart ännu men de grova är nästan klart sen är de ju lister, bänkskiva och lite fissel. Jag är iallafall så glad och lycklig !

Robin har klarat detta fint för han ser man ju knappt röken av nuförtiden , skola och lek är de ända som gäller , speciellt nu när de är snö !!
Idag är de fredag och myskläderna är på , nu ska jag bara njuta och mysa . Ikväll är de lets dace och tacos . Johan jobbar så de är jag o Robin . Nu ska vi verkligen passa på att njuta av varandras sällskap.





världens finaste ungar !!!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-02-06 15:14:18

HERREGUD vad lik han är Johan på denna bilden!!! Ingen tvekan om vem som är pappan iallafall Louise, skönt hahaha.



Ha en mysig helg! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela