Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Bortskämd??

Publicerad 2009-02-19 08:38:31 i Dagbok,

Våran laptop har rasat.... tydligen nåt överhettningsskydd som är paj så när datorn blir varm (o de blir den efter 10 min) så slocknar den o flimrar å grejer...
Skit oxå!! jag hatar när tekniska ting rasar för de tar hur lång tid som helst att laga ju ... så de blir till att jogga till övervåningen hela tiden då jag har ett sjuuukt internet behov . Något jag skapat mig under mammaledigheten ... jag vet inte vad jag ska göra när lillen nanar annars ;)) sååå nu är jag bortskämd då vi faktiskt har den stationära ändå men de duger ju inte !! jag vill sitta i soffan ju !!

Aja värre saker kan ju hända ... de finns ju dom som har de värre ;))

Snart ska jag o Tiasen åka å kollas på när R spelar cup ... ska bli mysigt o vi får hoppas att lillfisen håller ut i 2 tim... de gör han säkert då de är storebror som spelar !! favoriten , han lyser alltid upp när R kommer . syskonkärlek är starkare än man tror ..

Ha en fin dag alla söta

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-02-19 11:33:24

Låter som att R och hans mamma och bror har ett riktigt mysigt sportlov!!! :0)) Hejja på honom för mig med! Puss

Postat av: malin

Publicerad 2009-02-19 13:01:36

Hej!

Vilken fin "välkomst bild" du har! =)

Hörde nånstans att man skaffade det på en sida photobucket eller nåt??

hur gör man såna fina bilder?? och kan man spara dem på sin egna dator eller sparas de i sin sida på photobucket?? (antar att man kan spara på sin data eftersom du har lagt upp din bild på din blogg) ;)

vore tacksam för all hjälp! kram malin

Postat av: Madde

Publicerad 2009-02-19 15:00:41

värst va hon va svår nådd!! :(

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-02-19 22:41:41

Vilken fin blogg du har.. kolla gärna in min o säg vad du tycker

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-02-19 22:42:16

fel bloggadress i förra denna e rätt

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-20 15:56:38

Hej:)Tack för att du skrev hur man gjorde när man la in filmer:) Jag har dock fortfarande inte lyckats, haha ..man kan lixom inte skrålla?! Hoppas allt är bra med dig;)kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela