Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Soul injection

Publicerad 2009-08-29 09:25:37 i Dagbok,

Idag är de fest!! Vi ska först mysa hos Ida och David sen ner till lyckorna brygga där min Johan jobbar :) Va på Gina igår och shoppade lite men bara lite ;) Får se om de blir nåt av de nya ikväll kanske??
Köpte ett par stentvättade jeansleggings och en mysig loosefittröja i blå härlig höstfärg. Egentligen va jag ute för att köpa permanentspolar (tantigt jag vet ;)) För jag tänkte ge mig på en hempermanent men kicks hade inte hunnit få in några så jag får locka håret ikväll istället .

Vad ska ni göra ikväll gott folk?

De kommer massa mer bilder från bröllopet men jag väntar på att Malle ska ha redigerat färdigt dom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela