Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

vem är hon ??

Publicerad 2009-04-06 18:28:50 i Dagbok,

Anna kom in med skolkatalogen från 8 an ... hahaha... vem e denna tuffingen månne ?




Idag har vi njutit solen massor trots lite feber o gnäll från lilleman ... Anna-lena o Malle !! jag får se formen på M imon för e han febrig så kommer jag inte , vill varken smitta er eller utsätta han för det . 38,4 nu på kvällen så de är en liten förhöjning . Iofs så tror ja de e tänder men vi tar inga chanser , morgondagen får avgöra hur de blir .... jag hör av mig ! Idag har vi har myst på filt på altanen med fika , hängt tvätt , lekt med Malle och promenerat fram å tebax på gatan , allt för att hålla han nöjd idag , inte lätt när man inte vet om han har ont eller vad de är ...

hoppas ni har haft en fin dag !

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-04-06 18:59:43

haha vilket läckert kort! Du ser livsfarlig ut ;)

Hoppas han mår bättre imorgon så vi får ses igen! Puss

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2009-04-06 20:13:07

Jag hade aldrig kunna säga att det var du!! Helt otroligt vad du har ändrat dig. :) Själv har man ju sett likadan ut hela tiden, i stort sett.



Kram!!

Postat av: ida Thylén

Publicerad 2009-04-07 05:20:47

haha... såg inte att det var du!!!!

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2009-04-07 08:01:27

Tur i oturen då. Eftersom jag har en dunder huvudvärk som inte vill ge sig. Malins kille har också feber och suss hade besök.



Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela