Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

godmorgon..

Publicerad 2009-04-07 08:38:14 i Dagbok,

godmorgon alla fina ... Idag ska jag ner till Malle på lunch , ska bli mysigt kan inte minnas senast jag va hemma hos henne . Eftersom hon bor i en etta så har vi alltid setts hos mig (kan vara att jag e lite hemmakär med ;)) Mhar ingen feber idag men är väl lite hängig men en promenad ner å åta skadar ju inte , Fikan hos Annalena blev inställd så då känns de okej , så man inte smittar andra (mer än Malle då )
Tänkte jag skulle skriva vilka bloggar jag läser. Jag är jättedålig på att kommentera ibland och de är fler med mig då jag har mycket mer besökare varje dag än de få som kommenterar. trist ibland men sonm man bäddar får man ligga....

Iallafall dessa bloggar läser jag varje dag ! bara så ni vet ....

Fridas blogg

malles blogg

Lisas blogg

Idas blogg

Mathildas blogg

Lenas blogg

Malins mollys blogg

Josefins blogg

Wannabebullmamma

Annalenas blogg

Angelicas blogg

Suss blogg

Annawiis blogg

Prinsessans dagbok

Hannah Graafs blogg

Pernillas blogg

Kommentarer

Postat av: annawii

Publicerad 2009-04-07 10:00:16

Vad kul att du läser min blogg :) Ha en toppendag! kram

Postat av: Angelica Karlsson

Publicerad 2009-04-07 10:10:50

Tycker jag me,fastän jag har varit lite off.

XOXO

Postat av: malin olofsson

Publicerad 2009-04-07 17:15:51

det var inte lite bloggar du följer ;) kul att lilla jag fick va med på din lista ;) hihi kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela