Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

yes

Publicerad 2008-09-23 12:59:49 i Dagbok,

Jag gjorde det ....! Andra gången denna vackan som jag tatt en morgonprommis ... morgon och morgon klockan va la halv elva men ändå , jag promenerar ca en halvtimma fyrtio minuter längre har jag inte lust med ensam , om jag hade sällskap hade de nog vart roligare ... Mathilda varför bor du inte här och sällskapar mig ! jaja fyrtio min är bättre än inget eller hur ?
Mathias vaknade bara en kort stund efter han och J gått å lagt sig så då gick han och jag istället , så nu sussar han i vagnen men nu börjar de bli dax att vakna ... ska till bvc kl fyra och han måste hunnit äta två gånger innan dess för sen ska vi till torp .

Vad gör ni idag ?

Louise

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-09-23 13:01:47

Jag hade ju gärna gjort dig sällskap...om jag kunnat...haha

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-09-23 15:36:55

Hade gärna gjort dig sällskap men det är lite långt att åka för en prommis på 30 minuter s



Har en riktigt dålig dag idag, du vet en såndär så man bara har lust att gräva ner sig under täcket och aldrig behöva titta ut eller behöva prata med en enda människa mer igen :0((( Ingen annans fel än mitt eget men det gör ju inte saken bättre... Jaja alla dagar kan ju inte vara rosenröda...



Hoppas ni hittar finfina presenter till Robin! Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela