Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Phuu..

Publicerad 2008-09-29 12:26:11 i Dagbok,

Nu har jag grejat i Mathias byrå ... bort åkte alla 56 storlekar och in åkte alla 62. Han har haft 62 ett tag men nu är de definitivt 62-68 som gäller , den lille tjockisen väger ju 6,6 kg nu och är 61 cm .Jag får låna sååå mycket så jag hinner inte använda allt !!
Igår kom Frida med Elias gamla kläder ... " gamla " va dom inte kan jag säga ! Hur fina och mysiga kläder som helst . Är helt såld på hennes mjukmedel med så jag tvättar inte ens kläderna innan ! Å de säger mycket ... tror att jag är utsvulten på mjukmedel ... har inget haft sen M kom , men igår köpte jag !! ska bli lovely med lukt igen.
Så nu har M en kombo av Elias , Luddes ,Nellies, Englas, Theos och Oscars kläder ! Inte lätt att sortera vem som e vems så ni får nog komma hit och visa mig sen ;)

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-09-29 20:23:56

hehe det är helt ok att du inte tvättar. De är nytvättade. Och det var ju typ igår han hade den storleken. :-)

Kul att det verkar gå bra med barnen som sällskapar till skolan! Linnéa ser fram emot att gå både dit och hem med R imorgon!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela