Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Naken bebis...

Publicerad 2008-09-22 19:11:21 i Dagbok,

idag har jag vart hos Frida på en underbar fika !! kusligt huslig va hon och hade bakat innan jag och Lisa kom ! Snacka om supermamman .
Sen gick jag och Mathias hem .. har haft en skitkass natt inatt för J fick för sig att han skulle prova att få bort det sista nattmålet ...herregud han är bar 2 månader och han äter en gång mellan sju på kvällen och sex på morgonen ! Jag tycker han är en superbebis ...
Jaja han fick väl prova sin teori tänkte jag så han tog upp en sovande bebis vid elva i går kväll och matade honom .. vilket resulterade i en orolig bebis som vaknade ofta och ville ha mera mat redan vid två igen !!
Sååå de kan han fetglömma boyen...

M och jag gick hem från Frida vid tolv sen somnade vi klockan ett och vakna fyra !! underbart ... han har ju lite att ta igen så han somnade redan halv sju idag , dumma papis ideer... ne men nu har vi provat och de gick inte .
Fick iallfall ett roligt samtal förut och en kompis till mig har fixat så jag ska ner till gbg och bli sminkad och fotad på modellhuset !! för bara min egen skull e klart inga modellplaner direkt hehe ...men de ska bli superskoj att få vara jättefin även om de bara är för en dag .

Snart kommer söta Malle och Fia vi ska kolla flyga drake filmen tror jag .


fina nakenfis-tjocken



                            
Nu skrattas det massor här hemma .. nöjd och go bebis

På frdag fuller världens finaste R åtta år ! Såå på söndag ska vi mysa å öppna paket, undra vad de kan bli ?

Madde : ring när rösten kommer åter ! puss älskling

Louise

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-09-22 20:19:28

Men så söt han är nakenfisen, en riktigt knubbis! hihi Stackars Elias lär bli omvuxen snart!



Postat av: ida

Publicerad 2008-09-23 08:19:13

Ja visst e hon en supermamma?? haha



Vad händer idag då?



Har inte bestämt mig för vad jag ska göra.. Men först av allt ska Nellie få gröt sen blir det en morgon-powerwalk! :-) Nu jävlar.. Måste ta tag i mig själv nu..



Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-29 23:27:43

Hoppas att du kan ta hand om båda barnen när du satt dom till världen, istället för att bara tänka på den lilla hela tiden vilket vi förstår utav att läsa på din blogg.

Ta ansvar för dom du satt till världen!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela