Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Hinner inte..

Publicerad 2008-09-04 13:48:05 i resor,

Nee ja ihinner ju inte ... ja hinner inte allt ja vill på dagarna , kan inte minnas sist jag fikade ! men iofs har ju vi vart sjuka .... otålig som få e jag .
Jag skulle göra en massaaa idag bar för det så har M bestämt sig för att power nappa större delen av dagen så jag hinner inte ..suck ska de va såhär ?
Eller jag kanske skulle släppa på kraven månnen ? sluta dammsuga varje dag sluta greja i köket varje morgon sluta tvätta ,,,, men vad händer då ? jo ingen har rena kläder och ingen mat finns på bordet ... återigen suck ... känner mig låg idag , önskar jag kunde känt mig mer tillräcklig

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-09-04 15:03:01

Men du, menar du att du dammsuger varje dag??? Vi tar lätt på städning just nu, dammsuger när vi hinner med och plockar annars undan det värsta, orkar och hinner inte oroa mig för sånt skräp nu utan prioriterar mys med Fabian. Sen är det tillräckligt för mig som gröngöling att ha en liten hemma, jag hinner med honom och mig själv lite och är glad för det! Vi har dock investerat i en torktumlare, då är tvätten ren och torr och kan ligga där tills man hinner ta hand om den, man kan ju lika gärna hämta ur den ;0)



Släpp duktighetskraven och njut lite istället, vissa dagar är kaotiska så är det bara, det tar du igen dagen efter när han sover bättre eller om du får lite avlastning etc!!



Trist att ni är sjuka hela tiden :0(((( Krya på er! Kram

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-09-04 17:13:25

sådär känner jag varenda dag även fast jag inte har barn. Undra hur fan de ska gå då...:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela