Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

hello!

Publicerad 2008-09-29 10:56:00 i Dagbok,

Vad kan man säga om den här helgen då ... jo vi har vart hos Johans mor och far och haft en sleep-over , Trevligt med god mat ,trevligt sällskap och massa mys.
Johan hjälpte dem med deras TV som skulle ställas in en massa , hur najs som helst 50 tum , tror att J blev svårt sugen ;)
Igår kom världens finaste åttaåring hem från sin papi , då fick han lite paket . Inte så mycket dock för han fick en stor peng att shoppa själv för men han fick The Sims dataspel som han önskat sig och ett döskalleglas från buttricks med en tusenlapp i .
Han verkar nöjd ... de hoppas ja iallafall, tror inte jag fick en tusenlapp när jag fyllde år när ja va liten !? Idag ska jag laga goood mat , stekt fisk med potatis och sås .... mmmmm gott. Skönt att ha mina båda barn hemma jag känner mig inte hel utan båda här .
Jag har gett ut lite telefonnummer till modellhouse förresten så om ni inte är intresserade så säg bara nej  när dom ringer.. själva fotograferingen och maken är gratis men bilderna kostar . man behöver inte köpa men ja kan lova att man vill och dom är inte särskilt billiga... minsta priset är 400 kr för några bilder ..dyrast är 1500 för massor tror ja de va sen finns det mittimellan priser . Kan va bra att veta innan man tackar ja. Man kan välja att ta med sig sina barn sin man sin kompis och de blir inte dyrare om man fotograferas tillsammans... sååå nu vet ni.





Mina underbara grabbar !! Jag älskar er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela