Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Chokladbollar ?

Publicerad 2008-09-06 13:27:45 i resor,


favorit i repris... älskar denna bilden , den blicken gör att ja smälter


Robin och jag har precis bakat chokladbollar ... på min tid hette dom negerbollar men det får man tydligen inte säga längre ... men finska pinnar då va ska dom heta ?? ja ja gott blev det iallafall, man får göra något mysigt en dag som denna ... vi har kollat på film och vart på fotbollsträning på morgonen.
Regnet ven om öronen på mig men barnen va tappra och spelade på en hel timma ! jag va helt stelfrusen efter , men de är skoj att titta på ungdomsfotboll , roligt att R har hittat " sin grej " hoppas på mycket match-åkning i framtiden!!


Mammas fotbollskille ( vi ser dig Jeppe !! kom snart vi saknar dig här ju !! )

Idag ska vi ha spelkväll ( har ja bestämt ) det tittas på alldeles för mycket tv i det här hushållet !! så fort vi ska mysa så tittar vi på film... kollade den nya Batman igår med Robin ..
Sååå idag har Mami bestämt monopol-kväll !! taa-daaa Johan e måttligt road men jag älskar sällskapsspel! så kan de låta spelade vi på midsommar och de är grymt kul.
Johan gillar inte sällskapsspel påstår han .. men han står ut för vår skull ( tror att han tycker det är mysigt med en tv fri kväll ändå )
Vad ska ni göra ? komma å spela någon ?

Louise

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-09-06 15:03:26

Å va najs de låter med spel kväll!!! hade gärna jojjnat er men har dock redan tackat ja till kräftmys med syrran å joel, minst lika mysigt de med!

Så ha en underbar tv-fri kväll ikväll.. Själv fick jag dator förbud idag av min son, men nu kollar han film så jag tror inte han ser mej hehe... har vart på karate träning så han e lite matt i pälsen kan man säga. stor puss å kram till er :)

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-06 15:28:43

Hej hopp!!



Åh.. Jag hade velat!!!! Om inte David hade vart sjuk!!!! Har faktiskt vart på bolaget idag å köpt öl å lite vin som ska intas under kvällen!!! namnam

Puss

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-06 15:31:09

Jag säger negerbollar och kommer nog alltid göra det...

Det har ju liksom ingen negativ klang ordet negerboll, det e ju gott! Så om man ska tolka det på nåt vis så blir det ju att negrer är goda!



Fan... Vitlök då? ;-) haha.. fan va dålig jag e..



Han e jättesöt på den där bilden Mathias!!!!! Varför är inte mitt barn brunögt???? skit..

Postat av: Malle

Publicerad 2008-09-06 21:29:46

haha men du hade du bara fått med en bild i svaret ju! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela