Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Torsdag

Publicerad 2008-10-09 09:54:09 i Dagbok,

Redan torsdag , vart tar veckorna vägen egentligen? Idag ska vi till banken ..suck .. kolla räntorna och starta sparande för M och ett bröllopskonto står på agendan.
Usch dessa pengar , inte nog med att man har de krasst när man är mammaledig utan man ska spara med ! jaja de ordnar sig nog. Igår va Malle o Jeppe här och kollade bonde söker och killarna spelade fifa... hur kul kan de va ? J övertalade mig att prova häromkvällen , du kommer bli hooked ja lovar va hans argument ... Så jag började spela , hur tråkigt va de inte då !? seriöst de tristaste spel ja spelat ! passa springa skjuta , passa springa skjuta i all oändlighet ... okej guitarhero är skoj men detta va inte min grej alls.
 Malle hjälpte mig att göra en egen header , nå va tycks ? de va inte riktigt så svårt som ja trott, Dock e de en massa koder å grejer men de gick fint med lite assistans. Idag är de nog inte mycket mer än banken som sker sååå ja vill ha fikasällskap !! Kom hit alla kaffesugna...



Foto från min och R:s resa till mallis förra hösten
Med på resan va familjen på min pappas sida...
längtar efter en utomlands resa ...suck..



<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/212602/louises-dagbok?claim=59zux4ps32x">Följ min blogg med bloggkoll</a>

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-10-09 11:57:08

Hejsan hoppsan!!



Jag kommer gärna förbi sen!!!



Puss

Postat av: frida

Publicerad 2008-10-09 12:31:45

Hallå!

HAde varit mysigt med en kopp sedan. Ska hämta barnen vid 13 och äta lite, sedan har vi inga planer. Vi kan väl se om vi får till det?! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela