Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

tänk att...

Publicerad 2008-10-01 11:12:26 i Dagbok,

man har så många söta vänner ... tack för alla pepp kommetarer i inlägget under , självklart ska man inte ta åt sig när nån kommenterar så puckat men innerst inne tar man åt sig lite , nu spelar det ingen roll att ni är äpplekäcka och skriver näää de får du inte göra ... för man gör det och man börjar tvivla på sig själv och det sjuka är att en person som sitter i sitt comhem hus i Visby kan få en att känna såhär .....
Eller rättare sagt fick mig att känna så! ...igår.. idag är en ny dag och jag tänker inte låta mig påverkas av detta !! Jag tänker inte ändra mitt sätt att skriva om mina barn ...
Så håll till godo Mathias i massor ... tänkte först att jag skulle lägga in båda barnen men ICKE !! bara jag vet hur ja känner för mina bebisar och de spelar ingen roll hur mycket bilder jag lägger in på vilket barn.
Tror säkert att R skulle tycka de va jättekul att posera i duschen , när han sover , i olika outfits och jag kan säkert trycka ner han vagenen med napp oxåå !! hehe.....




             



Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-10-01 13:09:42

You go girl!!! :-)

Postat av: frida

Publicerad 2008-10-01 13:18:24

Riktigt bra skrivet Louise!

Precis som du säger så vill ju inte barnen vara med på bild på en blogg när de blir större. Eller inte så ofta ialla fall märker jag med Linnéa. Hon slipper helst för det mesta.

Så man får passa på med de små som inte bestämmer själva ännu. ;-)

Postat av: Fia

Publicerad 2008-10-01 23:18:56

Tack gumman för att jag oxå ska få bli vacker för en dag:) Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela