Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

supermorsan

Publicerad 2008-10-27 18:27:13 i Dagbok,

Idag har jag vart en supermamma, vi har bakat äpplepaj, plockat löv och torkat ( ska bli fina konstverk imorgon ) vart på bibblan och lånat böcker , lagat både lunch och middag !
Kanske därför jag känner mig som en slagen hjälte nu ? haha.... snart ska M nana och då ska jag kolla bloggar och bara vara en stund !

Vad har ni gjort idag?

Jag känner mig så sjukt blek så funderar på att börja sola lite , varje gång man fått gjort de lite så känner man sig så mycket bättre till mods med sig själv ... I miss the summer.


knyckte detta kort av Ida för jag tyckte de va så härligt

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-27 18:44:34

Känner det samma angående solningen... Minns inte när jag var så blek sist =(

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-27 18:46:37

Duktiga du förresten!! Du ÄR en supermorsa =) Själv har jag knappt fått se skymten av min lilla kärlek idag. Han skulle bygga lego hos en kompis!!



Kraaaam.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela