Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Indiana Jones..

Publicerad 2008-10-19 14:13:23 i Dagbok,

Den filmen va våran löradagsunderhållning , Indiana Jones och kristallskallens rike hette den tydligen . Helt okej film faktiskt R ser om den nu igen . Vad är de med ungar och filmer ? jag kan se en film en gång sen är jag inte sugen på att se den igen , om det inte är en klassiker som Grease eller Dirty Dancing då förstås ! Men R han kan se en film han gillar 10 ggr utan problem.
Idag har jag fått sovmorgon och gick upp till ett dukat frukostbord ca 9.30 , jätteskönt! Sen har hela familjen vart på fotbollsplanen en stund och skjutit prick , just like the good old days ;) sköt prick i ur och skur med min brorsa när ja va liten. Han är fem år äldre så man kan ju säga att jag förlorade så gott som jämt ! Om inte pappa va med då förstås för han sköt lätta bollar på sin lilla prinsessa:)

Nu är det mat å slapp i soffan som gäller ! R ska på lsk-matchen snart sen åker han till sin papi.... kommer sakna dig mammas lilla gris !!
På menyn idag står det kotletter och blandade grönsaker , (J den fläskkotletten ska la ha ris o sås med) hehe nååå va gör ni andra ute istugorna idag ?


gammal bild på en nyfödd knodd endast 5 dagar

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-10-19 17:16:47

Njaaaa man gar o strosar i sommarklader pa stan och kikar massa fracka byggnader, ater massa god mat och dricker goda ol :D

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-19 19:11:12

Har du fått ordning på photoshop än?? Jag har CS3:an nu men jag fattar brö av den =(

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-10-19 20:46:03

Har bara myst med familjen hela helgen, lovely! Åker hem imorgon bitti.



Vad det är med ungar och filmer? Minns du när vi skulle se hur många gånger vi kunde se Dirty Dancing i rad innan vi tröttnade?? Det blev väl fyra-fem om jag inte minns fel? Har inte kunnat kolla på den sen dess hahaha

Postat av: Fia

Publicerad 2008-10-19 21:50:38

Hej gumman! Hoppas allt är fint med dig! Ta en fika i morrn om du har tid? Det va ju alldeles för längesen vi sågs! puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela