Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Funderingar....

Publicerad 2008-10-22 09:57:57 i Dagbok,

Idag hade jag tänkt laga kycklingwok till mig och J så jag sa de innan han åkte , då gjorde han minen ! Vad är de sa jag , gillar du inte de ! Jodå allt för dig min älskling säger han då ... Nu kanske ni tycker det är lite gulligt och visst är det de MEN ... Har man lust att laga detta nu när jag redan innan vet att han inte kommer att gilla det ? Men jag kan ju inte bli sur på honom !! Gah!!
Det tråkigaste som finns är ju att laga mat som jag vet att bara jag gillar ! Johan är så kräsen han gillar inte fisk,potatis,inga grönsaker förutom paprika varken wokade eller kokta,inga röror eller vita såser,svamp mm jag kan räkna upp minst 10 saker till . Tycker inte ni att det är dags att han börjar laga sin egen mat ?

Kommentarer

Postat av: Harry

Publicerad 2008-10-22 12:56:40

Det gäller bara att han ska äta det/prova det ett visst antar gånger så gillar han det sedan. Hur gott tyckte du själv att alkohol var de första gångerna du provade ;-)



Jag har lyckats få min man till att numera tycka om ris vilket han inte gjorde för 8 år sedan.



Good luck!

Postat av: Harry

Publicerad 2008-10-22 12:57:24

Det gäller bara att han ska äta det/prova det ett visst antar gånger så gillar han det sedan. Hur gott tyckte du själv att alkohol var de första gångerna du provade ;-)



Jag har lyckats få min man till att numera tycka om ris vilket han inte gjorde för 8 år sedan.



Good luck!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela