Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Drömmar..

Publicerad 2008-10-21 11:08:13 i Dagbok,

Usch vad jag har drömt inatt !! Om poliser och fängelser och grejer ...haha Undra varför ? Nee jag är inte nervös längre , jag har ju inget att vara nervös över så de måste antingen vara ett missförstånd eller nån annan som gjort något som dom vill fråga om .
Strunt i de nu , Idag är de regn och rusk ute ...så tråkigt när man bestämt sig för att börja promenera så blir de sånt ruskväder ! Men jag drar på mig regnstället och ger mig ut sen när M ska sova eftermiddagsluren. De går ganska bra med maten känner jag , va och handlade igår så nu finns de massa goda nyttigheter att ta till när sötsuget kommer . Avokado,clementiner , frysta bär och turkisk yoghurt.
Lasagnen igår va supergod ! Följde inte receptet utan jag gjorde lasagnen precis som jag brukar fast jag hade squash istället för plattor ... Ett tips är dock att låta den uppskurna squashen ligga på papper med lite salt på sig ca 30min innan man mixtrar ihopa allt .. för min blev lite rinnig.

Idag ska J jobba kväll och R är ju som sagt hos sin far så de blir bara ja o M hemma idag ... planen idag r att bar mysa tillsammans . Ta en dusch och gosa länge med babymassage efter !
När M sen ligger och nanar så ska ja bunkra upp med frukt och kolla in Gossip girl , desperate och greys ! lovely....









Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-21 20:55:42

Otroligt vackra bilder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela