Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Bloggoholic?

Publicerad 2008-10-15 16:16:29 i Dagbok,

Hej ! Jag har inte bloggat på ett dygn för att tid inte funnits och då tänker jag på inlägg hela tiden ! Får abstinens och bara MÅSTE blogga nu. Lite sjukt.
Jag har vart med R i skolan idag ... hjälpt till lite för det fattades en fröken idag , de va riktigt kul ! Jag har ju länge drömt om att få plugga just till småskolelärare och idag va lite praktik kan man säga ;) Jättemysiga barn som e snälla för de mesta . Efter skolan åkte jag o R på lite egen tid till simhallen och tränade simning . 10 meter klarade han , duktig kille ! Han har ju alltid haft lite svårt för vatten men nu börjar de verkligen släppa. Precis som alla andra tänker jag extra mycket på Robins frökens barnbarn idag som genomgår en fruktansvärt riskfylld operation, kändes bra att kunna hjälpa henne idag, kan tänka att hennes tankar va nån annanstans ....
Håller alla tummar och tänker lite extra på att man ska skatta sig lycklig för sina friska barn. Om vi alla hoppas och sänder hoppfulla tankar till det lilla gossebarnet idag så kanske nån hör våra böner ?

Läs historian här



Hmm undra vems ögon han har ;)




Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-10-15 19:03:21

Tack så mycket!



De är bara bra med oss. Hur är det själv?



Kram

Postat av: Malle

Publicerad 2008-10-16 17:57:40

Ja du måste verkligen haft bloggabstinens....det märks tydligt här! :D Har du fått ner elements 6??

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-16 20:03:54

Vad söt han är Robin!! Gott med lite egentid med honom. Tror att det är nyttigt för Er båda. Sen när man ser hur uppskattat det är så smälter ju mammahjärtat som smör i solsken. Rasmus bara älskar när jag är med i skolan =)



KRAM

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-16 22:24:42

Mitt namn försvann igen... Sorry!!



Kramar Lena.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela