Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Babymassage

Publicerad 2008-10-16 19:20:42 i Dagbok,

Jaja jag är lite kass på att blogga just ny , jag hinner inte ! idag har ja städat eller ja Johan städade mest .... Sen har jag bakat smulpaj med R och Fridas lilla flicka Linnea... mysigt och gott!! Sen har vi vart på jultidningssäljarrunda ! Denna gången va de Ebbe och Irene som fick besök !

Nu sitter jag och hoppas att lillfisen ska somna trots powernap i bilen hem ! nåt som jag börjat göra med M när han är grinig är babymassage , tog en kurs i det när R va liten och det är faktiskt lugnade...
Jahopp då hade ja intet mer att förtälla just nu ! återkommer senare


Jag är en alldels lagom tjock kille i mina bästa år...

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-16 20:00:20

Going!! Jag gick på babymassage med Milla och hon bara ÄLSKAR det, fast hon är lite kittlig ;) Rasmus brukar fråga om jag kan göra det på honom med för det är populärt även där =)



Kram på dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela