Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

vissa dagar...

Publicerad 2008-11-12 18:33:00 i Dagbok,

Idag är en dag som allt känns trist och ledsamt , har väl inget direkt att klaga på men allmänt känns de bara skit . Har ni såna dagar ?
Har ju inte vart utanför dörren knappt heller , och de bidrar ju en hel del .... M va trött ikväll för han fick bara 30 min sömn på eftermiddagen de va lite väsen på undrvåningen som va väldigt intressant ... så han somnade precis nu och jag ska vänta in R som ska komma alldeles strax ( om han håller tiden ) och sen är de läxläsning och kvällsfika framför Bonde söker fru ! de blir nog höjdpunkten på denna dagen ...hehe

Imorrn e de Bvc , lite handling och kanske en liten promenad eller fika med Frida som gäller , lte mera innehåll ... J jobbar ju järnet just nu oxå , idag är han iofs med en kompis och dricker lite öl på dubliners (vissa har de bra) inte alls bitter ;) sen jobbar han hela dagar och kvällar t.om söndag , tur att R är här denna veckan så jag har lite sällskap på kvällarna .

Gud va deppig ja låter , tyck synd om mig ...

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-11-12 19:18:47

Jo såna dagar finns ju för mig med. De kommer lite i perioder tycker jag.



Jag är så irriterad på min mage. Den är inte ok ännu. Men jag hoppas verkligen att den är bra imorgon så kan vi ta en promenad eller en kaffe. Men jag vill ju inte smitta ner någon, även om jag inte tror att denna bacill smittar på annat sätt än möjligen genom direkt kontakt eller så. Men vad vet jag. Ingen annan har ju något iallafall, det är jag glad för!

Synd också, för annars hade jag kunnat kommit över och tagit ett glas vin eller kaffe med dig på kvällen. Men kanske innan helgen är över...



Vi hörs imorgon!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-12 19:38:22

Sådanna dagar har jag med ibland!! Inte kul alls när dom kommer!! Hoppas att alltkänns bättre i morgon gumman. Hos mig blir det Grace i kväll. I lööööv it =)



Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela