Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

utmanad

Publicerad 2008-11-10 07:46:20 i Dagbok,

Det är andra gången jag får denna här utmaningen så jag får väl vackert göra den ;)

Utmanad av : harry och Lena



Regler till utmaningen:

* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


1. Jag hatar att träna
2. Jag älskar att sjunga ( gärna på scen ) när jag är på krogen :)
3. Jag blir väldigt lätt arg ... och glad iofs
4. Jag bajsar alltid med öppen dörr när bara familjen är hemma ( j hatar det )
5. Jag är väldigt familjekär

6. Jag har riktigt sjuk humor
7.  Jag har otroligt låg smärtgräns


Och de jag utmanar är:

Tilda
Frida
Ida
Lisa
Malle

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-10 08:24:53

Hi hi hi... Vilket radarpar du och jag skulle vara =) ALLA dina punkter kan även JAG skriva under på ;)



Kramisar gums!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela