Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Uscha..

Publicerad 2008-11-10 09:21:43 i Dagbok,

En riktig ruskmorgon är det , de blåser och regnar och är mörkt .R fick skjuts med grannen och hennes barn imorse , hade tänkt köra honom men de skulle ändå ner . R sällskapar ju med grannens Lukas och Fridas Linnea till skolan , men Frida är ju hos solen , eller är de på väg hem nu kanske?

Jajja ... har haft en jobbig natt , M har säkert vaknat 20 ggr ...pust... så nu drar jag mig till sängen medans han sover nap , kl 14 är de utvecklingssamtal så jag måste pigga till mig !!




natti natti

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-11-10 12:47:27

Usch, segt med såna nätter :0( Skönt att M sover bra på dan så du kan sova du med!

Ska försöka komma hemifrån runt 9, är i L då ca. 12 nån gång, funkar det? Mysigt med lite fika och skitsnack och att få se M såklart! Kram

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-11-10 12:56:12

Hej!

Var klistrar man in webbadressen för att man ska se bloggens värde? Ser att du har en sådan. Hoppas att du kan hjälpa mig.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela