Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

tjaba tjena

Publicerad 2008-11-23 08:39:38 i Dagbok,

I´m back!!
 
Ja då har man ju en del att ta igen då.... i onsdags så va som sagt på Ullared, detta hellhole... om de inte hade vart så billigt hade jag aldrig satt min fot där .Hade M i sele för de mesta men tror ni folket slutade knö på mig för de ? nee då kläm er fram bara tänk inte på bebisen.
Iallafall så fick vi tag i en del bra grejer . Men bebiskläderna va inget att ha tyckte jag så M fick en regnfleeceoverall för nästa höst och raggisar de va väl de enda . R fick lite byxor strumpor mm o ja fick några koftor . J köpte några t-shirtar se va de julklappar.

I fredags va vi på babysim , farmor va med o filmade lite , han e så duktig M !! han dyker för de vildaste , nästa fredag ska vi ta undervattenskort . De kommer en fotograf dit . KUL !! o perfekta julklappar .
Sen åkte vi o storhandlade inte lika kul men dock nödvändigt.

Igår va vi hemma på förmiddagen och jag fick sovmorgon till ...håll i er nu !! halv elva ! sååå skönt , J gick ut på promenad med M när han blev lite grinig så jag kunde sova gott.
Sen åkte vi och lämnade jultidningar till farmor o farfar. skulle stannat i st sund o handlat lundmyr kläder till M inför dopet ( han e för stor för dopklänningen ) hehe ... men de stängde två och vi va där fem över ... ååå så retligt.

Idag kommer världens finaste hem från sin far , de har vart i danmark och firat farmor som fyller 70 , grattis världens piggaste farmor !!
Ja menar vilken sjuttioåring kan åka till lalandia och bada med barnbarnen en hel långhelg . Hoppas de har haft de bra nu , tror dom va ungefär trettio barn , barnbarn och barnbarnsbarn som åkte buss ner !!
Ska bli roligt å höra om resan idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela