Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

sämst

Publicerad 2008-11-16 07:30:59 i Dagbok,

På att blogga ?? jag har inte haft tid känns de som , i fredags kom som sagt min älskade Madde och vi drack lite vin och pratade tills klockan va två tror ja , snacka om trött mami kl halv sju på morran ;) men de va de värt !! J har jobbat fyra kvällar nu och inatt va han inte hemma förrän fem !! stackarn..
Han ska få en välförtjänt sovmorgon , jag och R gick o la oss i sängen där uppe kl halv sju när M somnat , vi hade med oss snask och kolla de på narnia 2 .
Jag såg vällan en halvtimma tror jag ...hehe sååå kl halv nio va den slut och både jag o R va sjukt trötta så vi somnade då . Känns skönt idag för jag känner mig utvilad för en gångs skull !!

Igår på em kom Frida och frågade om vi skulle gå en sväng för dom renoverar ju hemma , är inte ett dugg avis !! hehe... men jag kan förstå att de är svårt med tre barn i huset , M somnade gott i ca 30 min men när vi kom hem drog han igång ,  herregud den ungen kan konsten att skrika !!
Han hade behövt sova till fem för att vara nöjd till sju men han sov bara till fyra .... både jag o R va helt chockade så ledsen va han , så jag hade ingen annan råd än att slänga han i säng ... han tvärsomnade 18.05 sen sova han till två åt lite somnade om tills halv sju !!
Snacka om tröttis ...
Idag åker R till hans far vid fyra så vi ska försöka njuta dagen tillsammans innan dess .. jultidningsböckerna har kommit så de blir väl till att sortera o greja o lägga i påsar..

Igår sa R att Linnea är den roligaste och leka med i hela kvarteret !! roligt tycker ja för hon är ju tjej och R har inte vart överförtjust i att leka med tjejer förut .
Och dom har verkligen haft kul de sista ...  roligt för de blir ju lite andra lekar då . inte bara krig o agenter .

Näääääääää dax att ta tag i disk mm för igår va en riktigt slöis dag och de får man ju lida för idag ... tacotallrikar på bordet mm....

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-16 10:33:18

Hejsan!!



Börjar få lite Lollo-abstinens nu...

Men om 2 veckor!! Då får vi leka igen!!!!!



Kommer försöka blogga från Thailand oxå!! Håll ögonen öppna!!



Puss

Postat av: frida

Publicerad 2008-11-16 14:52:59

Vad roligt att han gillar att leka med henne. Hon är nog lätt att leka med vad jag har förstått. Hon har många vänner, vilket är roligt. De är båda tjejerna glada i RObin. Och idag har det varit tjat om att åka hem o leka med honom hela tiden vi var hos mamma. ;-)



Vi ses säkert mycket iveckan som kommer. Lär behöva våldgästa alla vänner jag har nu. ;-)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela