Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Lära gå stol

Publicerad 2008-11-03 16:34:26 i Dagbok,

En sådan har vi shoppat till M idag ! han e ju lite liten ännu men snart så kan han .... når inte riktigt ner ännu bara . Det har vart en bra dag idag även om jag känner mig låg pga vissa jobbiga situationer som vart igår .
Vissa val jag har gjort i livet kommer jag få betala för resten av mitt liv ... ung och dum och såg inte skillnaden på onda och goda människor.

Strunt sak samma ... man får helt enkelt ta konsekvenserna .... Tur att nåt bra kom ur den relationen en vacker pojke !! J har tyckt synd om mig hela dagen och gjort sitt bästa för att övertala mig om att det inte är mitt fel de som hänt , och han har lyckats , de är inte jag som är knäpp !!
Så vi ska mysa med god mat och massaaaa härliga nya avsnitt av favvoserierna....



Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-03 20:20:24

När man är ung så är det inte så lätt att se igenom människor, jag vet. Men man får försöka se det positiva "resultatet" som blev utav det. Fina lilla Robin.



Skulle jag veta vem N verkligen var, om han skulle visa sin rätta sida, så skulle R aldrig ha funnits idag, och det önskar jag ju inte för allt i världen. Men pissjobbigt är det för det...



Tänker på dig!! Kramar L.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-03 20:24:22

När man är ung så är det inte så lätt att se igenom människor, jag vet. Men man får försöka se det positiva "resultatet" som blev utav det. Fina lilla Robin.



Skulle jag veta vem N verkligen var, om han skulle visa sin rätta sida, så skulle R aldrig ha funnits idag, och det önskar jag ju inte för allt i världen. Men pissjobbigt är det för det...



Tänker på dig!! Kramar L.

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-03 21:29:00

Lessen att jag inte kommenterat på ett tag... Typ bara sprungit förbi datorn och läst allas bloggar snabbt å sen vidare ungefär..



Uff. lät inte som en vidare bra dag igår.. Får prata om det vid ett senare tillfälle.Hoppas du mår bättre nu ialalfaalllllL!!



Love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela