Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Big time cleaning

Publicerad 2008-11-04 09:08:39 i Dagbok,

De måste ske idag !! de måste städas ! J är ledig så då kan vi hjälpas åt så går de fort.... sa de till han igår .

Jag: Johan vi måste städa imorrn

Johan: jaha ... men inte tidigt va ?

Jag: tidigt å tidigt men på dan

Johan : ja börjar då inte städa före tolv.

Jag: men de är ju sent ju , då har ja vart vaken länge

Johan: Jag ska sova till tolv

Jag: up yours

Tänk om jag kunde sova till tolv ... M är lite grinigare när J är uppe med han o då kan jag inte sova ! Hör hur han gnäller och då är de svårt att slappa.
Men men han ska få sova till tolv ...latmukken

Apropå sova ... tänk va fixerad man är vid sömn när man inte får någon ... nu sover M gott ca 12-13 timmar per natt ... de har han gjort sen han va 4 veckor men nu kan han tom sova över ätningen ... inte ofta men ibland så... annars äter han en gång och somnar gott om ...skönt

Vad ska ni göra idag denna regniga trista höstdagen ?

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2008-11-04 10:09:02

Här skiner solen! Sen blir det promenad, när min son har vaknat.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-04 14:06:57

Här händer inte mycket!! Skall dra mig bort till affären när Milla har vaknad och skicka iväg några traderaaktioner =)



Jag länkade dig på min sida!! Hoppas att det var OK, annars får du hojta =)



Kraaaam.

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-04 18:46:53

Hello babylove!



Han e la för härlig Johan! haha



synd att vi inte hann träffas innan men vi får ta igen det när vi kommer hem!!!



Nu ser jag framemot en helvetesresa på planet! gah hur ska det gå???? well well..



Love

Postat av: Malle

Publicerad 2008-11-04 21:40:45

Eftersom damen inte behagar att svara på sms skriver jag här (: Jag har satt in pengarna för bilderna nu...vore najs om du kunde sätta över resterade ;) på mitt konto!

Ring gärna nån dag! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela